Tasky platforma nudi nekoliko funkcionalnosti za hotele:
  1. Olakšava upravljanje održavanjem objekta i pojednostvaljuje delegiranje svakodnevnih zadataka zaposlenima
  2. QR hotel - rešenje koje gostima pruža brz i lak pristup svim važnim informacijama tokom boravka
  3. Mogućnost da pratite goste koji su posetili aplikaciju i da ih targetirate specifilnim reklamama
  4. Pruža uvid sa kojih reklama dolazi najviše ljudi
Osoblje koje se bavi održavanjem može lako da prati svoje dnevne zadatke i uvek bude upućeno u to šta treba da uradi. 
  • Pratite zadatke koje treba završiti i pregledajte ih u bilo kom trenutku
  • Rešite zahteve gostiju što je pre moguće
  • Smanjite vreme odgovora na zahtev gostiju uz obaveštenja u realnom vremenu
  • Prenesite ključne informacije iz smene u smenu
  • Čuvajte interne dokumente za lak pristup 
  • Pratite realizaciju zadataka u realnom vremenu

QR Hotel je najjednostavnije rešenje koje omougćava gostima da imaju brz i lak pristup svim važnim informacijama tokom boravka.

Gost koji dođe obično ne zna stvari koje vi možda podrazumevate - vreme obroka, radno vreme recepcije, šta hotel organizuje za goste, šta gost dodatno može da uradi za vreme boravka... a ova aplikacija mu pomaže da to samostalno sazna.


Kako QR Hotel funkcioniše?

Korak 1 - QR kod koji dobijate od nas se postavlja na mesta koja su uvek vidna gostima (na recepciji, u lobiju, sobama, stolovima u restoranu...)
Korak 2 - Kamera telefona se uperi u QR kod, i korisnik je automatski preusmeren na QR Hotel aplikaciju gde dobija sve ažurne informacije o ponudama hotela i drugim uslugama/servisima na svom mobilnom telefonu ili tabletu


Šta hotel dobija QR Hotel Aplikacijom
  • Sve informacije su dostupne gostu onda kada je to njemu potrebno!
  • Jednostavan način da brzo obavestite goste o dešavanjima i ponudama - promocije, happy hour, dešavanja...
  • Prodaćete više usluga, jer će gosti sami moći da se informišu o ponudama, dok u praksi recepcionar ne može da postigne da svakom gostu prenese sve informacije
  • Gosti su znatno zadovoljniji jer 24/7 imaju pristup svim informacijama i uslugama. Nema potrebe za čekanjem na odgovor ili pozivima.
  • Znatno ćete smanjiti pritisak na recepciju jer će gosti sami lako dobiti sve informacije
  • Ovo je custom web aplikacija i samim tim se ne morate plašiti virusa i prestanka rada, dok mi radimo redovno održavanje i backup sistema.
  • Mi ćemo prvi put popuniti aplikaciju za vas, i time Vam uštedeti puno vremena
  • Značajno smanjuje potrebu za stalnim štampanjem novih cenovnika, jer se podaci ažuriraju iz admin panela.
  • Mogućnost da pratite goste koji su posetili aplikaciju i da ih targetirate reklamama u narednom periodu
  • QR kodovi su najjeftiniji način bezkontaktnog povezivanja - nema potrebe da plaćate NFC kartice, setup, skupa održavanja
  • Gost ne mora da preuzima bilo kakvu dodatnu aplikaciju na svoj telefon ili ostavlja svoje lične podatke (što je sve veći problem danas)
  • Gosti koji su u hotelu neće ići na sajt hotela da saznaju nešto, iako je ta informacija možda već na sajtu - ovo je skraćeni servis koji targetira samo ključne potrebe gosta koji tu boravi

Brzo i lako ga prihvataju gosti i osoblje. Nisu potrebna dodatna preuzimanja i instalacije jer aplikacija radi preko web browsera koji se nalazi u svakom uređaju, a osoblje ima jednostavan sistem za ažuriranje svih podataka.


Uz Tasky, vaš hotel radi pametnije, gosti odlaze srećniji i vraćaju se iznova i iznova.

Da li ste spremni da unapredite organizaciju unutar svog hotela?

Mi smo spremni da vam pomognemo.