Šta je aplikacija za reklamacije?

Aplikacija je namenjena svakome ko vrši prodaju bilo kojih proizvoda ili usluga i želi da obezbedi transparenatn proces rešavanja problema. Aplikacija pored same evidencije, pruža i napredne funkcije izveštavanja, kao i platformu za saradnju zaposlenih na rešavanju problema i sistem za vraćanje informacija kupacima.

Prikupite žalbe sa različitih kanala i odvojite ih na jedno mesto.

Tasky prikuplja sve tikete za podršku sa različitih kanala i organizuje ih pod jednom karticom kako bi pomogao agentima da odgovore na sve njih. Ovi kanali uključuju: e-mail, sms, društvene mreže, live chat ili web formu - svi zahtevi će sada biti vidljivi na jednom mestu!

Dodelite tiket pravoj osobi

Kada kupac podnese pritužbu, ona mora biti upućena pravom odeljenju ili osobi.
Rešavanje pritužbi često zahteva više ljudi ili odeljenja da rade zajedno što stvara rizik od pogrešne komunikacije. Tasky omogućava zaposlenima da označe svoje kolege koje su bitne za realizaciju tiketa i tako svi pravovremeno budu upućeni, što dovodi do bržeg rešavanja tiketa i nadgledanja komunikacije.

Izveštaji

Menadžeri mogu da vide detaljne izveštaje i izmere obim saobraćaja po kanalu, prosečno vreme odgovora i rešavanja za svakog agenta, kao i povratne informacije korisnika.

Tasky, nudi probni period. Registrujte se, posavetujte sa sa nama, probajte, pa onda odlučite!


Najčešći razlozi povrata robe u trgovini su
  • Proizvod nije u skladu sa onim što je opisano na sajtu
  • Proizvod je isporučen kasno, kada korisniku više nije potreban
  • Kupac je problematična osoba koja nije imala nameru da kupi proizvod
  • Prodavac je isporučio pogrešan proizvod
  • Isporučeni proizvod je oštećen ili ne radi
Tasky aplikacija se može organizovati na 3 načina:
  • Kupci sami mogu poslati reklamaciju - sistem se integriše sa internet prodavnicom
  • Reklamacija se formira od strane administarora (unutar firme)
  • Reklamacije kreiraju eksterni prodavci (u ime firme)
Tok rešavanja tiketa obuhvata
  • Primanje zahteva za reklamaciju
  • Prihvatanje ili odbijanje reklmacije uz obrazloženje
  • Rešavanje prihvaćene reklamacije u skladu sa željom kupca (otklanjanje nedostataka, zamena za isti artikal, povrat novca, zamena za drugi artikal)
  • Slanje obaveštenja korisniku
  • Zatvaranje reklamacije

Efikasan sistem upravljanja reklamacijama može pomoći preduzećima da uštede vreme i novac, poboljšati zadovoljstvo i lojalnost kupaca i smanjiti negativne uticaje neefikasnog upravljanja povratima, kao što su povećani troškovi i negativne kritike.

Ukoliko Vam ovo deluje interesantno, kontaktirajte nas za više informacija!