Praćenje zahteva i „ticketing“
U svakom trenutku imate tačan pregled nad neurađenim, raspoređenim i zatvorenim zahtevima.

Planer rada servisera
Planiranje i praćenje servisa sa planerom ne može biti jednostavnije. Iz punog koša neraspoređenih servisa jednostavno rasporedite servisne zahteve serviseru, na određeni datum.

PDF dokumentacija
Omogućujemo i štampanje istorije servisnog naloga u PDF-u, za digitalizaciju i poslovanje bez papira.

Izveštaji
Odlični izveštaji Vam u svakom trenutku omogućavaju tačan pregled stanja i najbolju podršku za odlučivanje. Takođe postoji mogućnost izrade izveštaja po vašoj meri.

Podsetnici
Automatski ćete dobijati podsetnike za sve važne zadatke u Tasky aplikaciji.

Aplikacija obuhvata sledeće funkcionalnosti:
  • Prijem uređaja na servis
  • Dodavanje fotografije uređaja/fajla po potrebi
  • Unos opisa kvara
  • Unos beleški majstora u toku popravke uređaja
  • Istorija svih izmena
  • Štampanje prijemnice
  • Baza korisnika
  • Statusi popravke
  • Tagovi
  • Prioriteti
  • Tipovi popravki
  • Cena
  • Plaćeno
  • Obaveštenja o probijanju roka
  • Evidencija isplate majstorima
  • Različite privilegije pristupa (Super Admin, Admin, Majstor)
  • Brza pretraga
  • Slanje poruke na email korisniku
  • Provera statusa korisnika putem web aplikacije
  • Potvrda o završenom servisu korisniku na email