Zadatak facility managera je da osigura da svaka stvar u svakom objektu koji održava bude funkcionalna. On u svakom trenutku mora da ima jasan pregled otvornih zahteva i komunikaciju sa klijentima i majstorima u realnom vremenu.
Na kraju posla bitno je da ostane pisani trag o svim radnjama koje su nastale.

aplikacija za facility management - održavanje stambenih i poslovnih objekata

Kroz našu aplikaciju možete:
  • Dodeljivati zadatke (prijava kvarova po kategorijama posla i prioritetu hitnosti) ili menjati postojeće
  • Imati pregled tekućih zahteva koje je potrebno rešiti, može se lako menjati prioritet, rok ili osoba zadužena za realizaciju
  • Voditi više lokacija/objekata, i imate progled radova po lokaciji
  • Izdavati globalna obaveštenja koja vide svi zaposleni u organizaciji
  • Daljinski uraditi inspekciju radova na osnovu fotografija, odobriti isplate eksternim izvođačima i imati kompletnu istoriju radova.
  • Opciono kreirati račune na bazi realizovanog posla i voditi da li su plaćeni računi
Zahtevi za održavanje se šalju kroz web aplikaciju ili opciono kroz formular na sajtu ili skeniranjem posebno generisanog QR koda koji vodi do formulara.

Kada je posao završen, izvođač unosi fotografije jednostavno sa mobilnog telefona i to trajno ostaje u arhivi.

aplikacija za facility management - održavanje stambenih i poslovnih objekata

Takođe kroz vreme možete zahtevati uvođenje novih funkcionalnosti kako bi aplikacija ispratila sve poslovne potrebe.

Postoji nekoliko nivoa pristupa korisnika:

Super Admin - uglavnom je to vlasnik firme
Ima sve privilegije da vidi i briše
Jedini vidi statistike
Jedini vidi podatke o organizaciji

Admin - menadžer zadužen za hendlovanje svih aktivnosti
Može da vidi i menja sve zadatke
Ne vidi podatke o organizaciji
Ne vidi statistike

Collaborator - radnik koji izvršava zadatke
Vidi samo zadatke koji su njemu dodeljeni

Što se tiče cene i funkcionalnosti, postoje dva načina da se ova aplikacija isporuči:
  1. Iznajmljivanjem softvera (SaaS) - Prednost je brzina stavljanja aplikacije u upotrebu, niža inicijalna cena jer je aplikacija već aktivna, a uvek ćete imati najnovije verzije aplikacije jer se stalno radi na unapređenjima.
  2. Izrada aplikacije na odvojenom serveru, samo za vašu firmu - Prednost je to što ste potpuno nezavisni i sutra možemo raditi nadogradnje u bilo kom pravcu.
Iz ugla bezbednosti, za oba rešenja 2x dnevno se radi backup baze, 2x nedeljno se radi kompletan backup podataka i jednom mesečno se radi backup na udaljenu lokaciju za slučaj velikih nepredvidivih katastrofa.

Bez obzira gde se nalazite i koji uređaj koristite (mobilni, tablet ili računar), Vaša "kancelarija" će uvek biti uz Vas.