Ovo softversko rešenje je namenjeno svakome ko vrši prodaju bilo kojih proizvoda ili usluga i želi da obezbedi transparenatn proces rešavanja problema (sarađujemo sa trgovinskim lancima, turističkim agencijama, ordinacijama, serviserima, marketing agencijama, stambenim zajednicama itd.). Aplikacija pored same evidencije reklamacija, pruža i napredne funkcije izveštavanja, kao i platformu za saradnju zaposlenih na rešavanju problema i sistem za vraćanja informacija kupacima.
Prikupite žalbe sa različitih kanala komunikacije i čuvajte ih na jednom mestu
Tasky se može organizovati tako da prikuplja zahteve za reklamacije sa različitih kanala i sve ih organizuje pod jednom kapom kako bi pomogao da na jednom mestu sve obradite. Ovi kanali mogu biti: e-mail, sms, društvene mreže, live chat ili web formular (odnosno bilo koji stistem sa kojim se može uraditi integracija putm API-ja)
Dodelite tiket pravoj osobi kako bi brzo rešili problem
Kada kupac podnese pritužbu, ona mora biti upućena pravom odeljenju ili osobi.
Rešavanje pritužbi često zahteva više ljudi ili odeljenja da rade zajedno što stvara rizik od pogrešne komunikacije. Tasky omogućava zaposlenima da označe svoje kolege koje su bitne za realizaciju reklmacije i tako svi pravovremeno budu upućeni, što dovodi do bržeg rešavanja tiketa i nadgledanja komunikacije.
Izveštaji
Menadžeri mogu da vide detaljne izveštaje i izmere obim saobraćaja po kanalu, prosečno vreme odgovora i rešavanja za svakog agenta, kao i povratne informacije korisnika.
Najčešći razlozi povrata robe u trgovini su
- Proizvod nije u skladu sa onim što je opisano na sajtu
- Proizvod je isporučen kasno, kada korisniku više nije potreban
- Kupac je problematična osoba koja nije imala nameru da kupi proizvod
- Prodavac je isporučio pogrešan proizvod
- Isporučeni proizvod je oštećen ili ne radi
- Kupci sami mogu poslati reklamaciju - sistem se integriše sa internet prodavnicom
- Reklamacija se formira od strane administarora (unutar firme, u samoj aplikaciji)
- Reklamacije kreiraju eksterni prodavci (u ime firme, putem eksternog formulara ili pristupa aplikaciji)
- Primanje zahteva za reklamaciju
- Prihvatanje ili odbijanje reklmacije uz obrazloženje
- Rešavanje prihvaćene reklamacije u skladu sa željom kupca (otklanjanje nedostataka, zamena za isti artikal, povrat novca, zamena za drugi artikal)
- Slanje obaveštenja korisniku
- Zatvaranje reklamacije
Efikasan sistem upravljanja reklamacijama može pomoći preduzećima da uštede vreme i novac, poboljšati zadovoljstvo i lojalnost kupaca i smanjiti negativne uticaje neefikasnog upravljanja povratima, kao što su povećani troškovi i negativne kritike.
Ukoliko Vam ovo deluje interesantno, posavetujte sa sa nama za više informacija!